- Menu Przedmiotowe
- Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Wszelką korespondencję można składać:
- osobiście w sekretariacie Domu Dziecka w Chmielowicach przy ul. Nyskiej 18
w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
Dom Dziecka w Chmielowicach
ul. Nyska 18
45-940 Opole
- faksem na nr 77 4743901
- pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@domdzieckachmielowice.pl lub domdziecka@domdzieckachmielowice.pl
- poprzez platformę e-PUAP
Dyrektor przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach od 1400 do 1530.
Pracownicy przyjmują interesantów codziennie w godzinach pracy.
1. Skargi i wnioski ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków.
2. Sprawy nie mające charakteru skargi lub wniosku ewidencjonowane są w rejestrze kancelaryjnym.
3. Rejestr skarg i wniosków prowadzi pracownik ds. administracyjnych.
4. Skargi i wnioski rozpatruje dyrektor i pracownicy w ramach swojej właściwości.
5. Przy rozpatrywaniu i załatwianiu skarg i wniosków stosuje się przepisy ustawy Kodeksu Postępowania Administracyjnego..
6. Odpowiedzi na skargi i wnioski podpisuje dyrektor.
7. Nad terminowym rozpatrywaniem skarg i wniosków czuwa pracownik ds. administracyjnych.
8. Pracownicy odpowiedzialni są za wszechstronne wyjaśnienie i terminowe załatwienie skarg i wniosków.
Procedura przyjmowania interesantów w związku z epidemią covid - 19.pdf (144,28KB)